25 Απριλίου 2014

Δήλωση υποψηφιότητας του Μπότσιου Γεράσιμου του Χρήστου με το συνδυασμό ''ΔΥΝΑΤΟ ΞΗΡΟΜΕΡΟ - πρώτα ο πολίτης''


Μπότσιος Γεράσιμος του Χρήστου
Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος με τον Συνδυασμό

«ΔΥΝΑΤΟ ΞΗΡΟΜΕΡΟ – Πρώτα ο πολίτης»

Συνδημότισσες  συνδημότες
Ονομάζομαι Μπότσιος  Γεράσιμος  του Χρήστου και της Ευθυμίας και είμαι γεννημένος το 1967 στον Αστακό Αιτωλ/νιας όπου ζω και εργάζομαι μέχρι σήμερα. Είμαι παντρεμένος με την Κούτσικου Αγγελική και έχω ένα κοριτσάκι οχτώ ετών. Σπούδασα στο Πανεπιστήμιο Αθηνών  Καθηγητής Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού και εργάζομαι στην Πρωτοβάθμια εκπαίδευση και συγκεκριμένα στο Δ/Σ Αστακού. Είμαι προπονητής ποδοσφαίρου ΟΥΕΦΑ Β και Καλαθοσφαίρισης Γ κατηγορίας και δραστηριοποιούμε προπονητικά στην ομάδα της Αναγέννησης Αστακού. 
Όλοι γνωρίζουμε ότι το   Ξηρόμερο αποτελεί  έναν από τους μεγαλύτερους -  αν όχι ο μεγαλύτερος  -  σε έκταση Δήμους στην Ελλάδα. Είναι μια περιοχή παρθένα και ανεκμετάλλευτη αλλά ταυτόχρονα  με  τεράστιες  δυνατότητες ανάπτυξης  και ανάδειξης.  Πρέπει  πιστεύω όμως  να υπάρξει ένα καλά σχεδιασμένο πλάνο, με όραμα , όπου  μέσα από στοχευμένες  και σωστά κατανεμημένες προτεραιότητες  να οδηγήσουν την περιοχή μακριά από το τέλμα και την απραξία  που βρίσκεται   σε μια νέα εποχή  ανάκαμψης και ευημερίας. Πιστεύοντας λοιπόν στις  δυνατότητες αυτού του όμορφου τόπου όπου γεννήθηκα και  ζω  εγώ και η οικογένειά μου  αποφάσισα να δώσω ξανά για δεύτερη φορά τη μάχη ως υποψήφιος στις επερχόμενες εκλογές.  Αποδέχτηκα λοιπόν  την πρόσκληση και ταυτόχρονα πρόκληση για μένα του Κου Γαλούνη  Ερωτόκριτου Αρχηγού και έμπειρου πολιτικού του συνδυασμού Δυνατό Ξηρόμερο Πρώτα ο Πολίτης, ενώνοντας  έτσι την αγωνία μου με την δική σας για ένα καλύτερο αύριο για τα παιδιά μας. Σημαντικό ρόλο βέβαια   έπαιξε η φιλία και εμπιστοσύνη στο πρόσωπο του Κου Πανταζή Αποστόλη συνυποψήφιου μου .
Η προηγούμενη ενασχόλησή μου με τα κοινά πριν από επτά περίπου χρόνια πέρα από την μεγάλη  εμπειρία και τα σκληρά μαθήματα  που μου έδωσε, αποτελεί πιστεύω  και ως εχέγγυο για την μελλοντική μου ενασχόληση. Είχα την τύχη και την τιμή να προσφέρω  τις υπηρεσίες μου στον τόπο μου την περίοδο 2003 – 2006. Όπως τότε λοιπόν με σεβασμό διάθεση και ανιδιοτέλεια εργάστηκα για το δήμο, όχι ως πολιτικός αλλά ως ένας απλός εργάτης,  έτσι και  σήμερα  μπορώ να   υποσχεθώ  ότι  με την ίδια ανιδιοτέλεια και  διάθεση, θα  πράξω το ίδιο , αν εκλεγώ  και αν μου ζητηθεί. Διετέλεσα   Αντιδήμαρχος για μια ολόκληρη  τετραετία σε όλους σχεδόν τους τομείς (οικονομικών – ύδρευσης – πολιτισμού  - αθλητισμού - παιδείας  – απορριμμάτων )   του Δήμου Αστακού τότε , και ακούραστα βοήθησα με όλες μου τις δυνάμεις στην υλοποίηση σπουδαίων στόχων και έργων πάντα με γνώμονα και  προτεραιότητα  την σωστή ανάπτυξη  της περιοχής :
 ΠΑΡΚΟ –ΕΙΣΟΔΟΣ  ΠΟΛΗΣ ΑΣΤΑΚΟΥ – ΠΕΡΙΦΡΑΞΗ ΚΑΙ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΣΗ  ΧΩΜΑΤΕΡΗΣ  - ΑΣΦΑΛΤΟΣΤΡΩΣΕΙΣ-  ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑΤΑ - ΑΣΦΑΛΤΟΣΤΡΩΣΕΙΣ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΔΡΟΜΩΝ.
Ποιος άλλωστε μπορεί να ξεχάσει  το πρωτόγνωρο για Δήμο τεράστιο ταμείο  των   1.500.000€ που και σε μετέπειτα  προεκλογικούς αγώνες  αναγνωρίστηκε. Ποιος μπορεί να αμφισβητήσει τις μελέτες έτοιμες για δημοπράτηση (Βιολογικός Καθαρισμός   – Σφαγεία – Αθλητικό Κέντρο – Τουριστικό Καταφύγιο ( που εξαφανίστηκε ; ) – Παιδική χαρά – Δημαρχείο)  με τα χρήματα δεσμευμένα στο περιφερειακό συμβούλιο. Αν  θυμάμαι καλά  11.000.000€ περίπου  εξασφαλίστηκαν τότε για τον Δήμο αν  και μέχρι σήμερα αναρωτιέμαι και  δεν έχω καταλάβει γιατί δεν τα δημοπράτησε  η  τότε δική μας παράταξη!!!! Απευθύνω την απορία μου και σε όλους τους φίλους της τότε παράταξης . Άλλαξε κάτι και δεν το κατάλαβα; Πάντως εδώ θέλω να τονίσω ότι  αξίζουν συγχαρητήρια και στην επόμενη  παράταξη που συνέχισε αυτό το σπουδαίο έργο παρακαταθήκη για τον τόπο.
 Δεν ισχυρίζομαι βέβαια ότι όλα αυτά τα κατάφερα μόνος μου, αυτό άλλωστε θα ήταν αχαριστία προς αυτούς που ήταν πραγματικά δίπλα μου. Υπήρξαν δίπλα μου άνθρωποι που με στήριξαν ,με βοήθησαν και με καθοδήγησαν , όπως υπήρξαν και άλλοι που με πλήρωσαν για αυτή την αγνή προσπάθειά μου με ΒΟΥΛΕΥΜΑ  20 ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΩΝ και με έσυραν στα δικαστήρια  και με διέσυραν με το χειρότερο τρόπο καλυπτόμενοι πίσω από την ανευθυνότητα και το φόβο της ευθύνης  ζητώντας και απαιτώντας  πάντα τα ιδιοτελή  θέλω τους. Φτάνει όμως  ως εδώ διότι η ιδιοτέλεια δεν φέρνει ποτέ την ανάπτυξη ενός τόπου. Αυτά όμως αποτελούν παρελθόν και εδώ καλούμαστε να σκεφτούμε το μέλλον.  Έτσι λοιπόν αφήνοντας τα όλα πίσω  έρχομαι ενώπιον σας  να ζητήσω την ψήφο σας για να μπορέσω ξανά να αγωνιστώ με όλες μου τις δυνάμεις για ένα Δυνατό Ξηρόμερο. 
Τελειώνοντας θέλω να ευχηθώ καλή επιτυχία σε όλους του υποψηφίους  που κάνουν την προσπάθειά τους για αυτόν  τον τόπο και  ευελπιστώ ότι αυτές οι εκλογές θα είναι η απαρχή μιας νέας περιόδου για το Ξηρόμερο τόσο σε επίπεδο διαλόγου όσο και έργων.  

Σας ευχαριστώ  με εκτίμηση

Μπότσιος Γεράσιμος

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *