26 Απριλίου 2014

Δήλωση υποψηφιότητας του Παντελή Ψηλού του Κωνσταντίνου με το συνδυασμό ''ΔΥΝΑΤΟ ΞΗΡΟΜΕΡΟ - πρώτα ο πολίτης''



Ψηλός Παντελής του Κωνσταντίνου
Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος


Γεννήθηκα στις Φυτείες Ξηρομέρου. Είμαι παντρεμένος με την Ελισάβετ Γεροντοπούλου, νηπιαγωγό, και έχω 2 παιδιά, τον Κώστα (Πολιτικό Μηχανικό) και την Ειρήνη (Αρχιτέκτονα Μηχανικό).
Είμαι πτυχιούχος Μαθηματικός του Καποδιστρίου Πανεπιστημίου Αθηνών και μετεκπαιδεύτηκα στο Πανεπιστήμιο της Χαϊδελβέργης (Γερμανία) σε θέματα Διαπολιτισμικής – Πολυπολιτισμικής Εκπαίδευσης.
Διορίστηκα το 1979 στο Λύκειο Αστακού και υπηρέτησα σε σχολεία σε Αθήνα-Γερμανία-Αιτωλ/νία (Διευθυντής στο Γυμνάσιο- Λυκειακές Τάξεις Φυτειών).
Υπηρέτησα το φοιτητικό κίνημα και στη συνέχεια το συνδικαλιστικό κίνημα των καθηγητών (Πρόεδρος Β ΕΛΜΕ Αιτωλ/νίας ).
Εκλέχτηκα 2 φορές Πρόεδρος στο Σύλλογο Απόδημων Φυτειωτών  
΄΄ Το Λιγοβίτσι ΄΄.
Ακόμη εκλέχτηκα Δημοτικός Σύμβουλος στον Δήμο Φυτειών και τα τελευταία χρόνια στο Δήμο Ξηρομέρου.

Η αγάπη για τον τόπο μου, η ανεξάντλητη θέληση για προσφορά καθώς και η εμπειρία μου από την πολύχρονη ενασχόλησή μου με τα κοινά, μου δίνουν τη σιγουριά, ότι μπορούμε να δώσουμε στο Δήμο Ξηρομέρου τη θέση του πρωταγωνιστή στην εξέλιξη και την ανάπτυξη. 

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *